minnie123 İyi bir hafta diliyorum herkese, anne adayları ve anne olanlar özellikle hangi marka emzik ve biberon aldınız Yeni doğduğunda kaç tane emzik veya biberon ihtiyacı olur bebeğin tecrübelerinizi yazarsanız mutlu olurum ☺️
mrs_elisah biberon: lansinoh emzik : avent ultra air ama biberon aldığım zaman bulabilseydim dr. browns alırdım kesinlikle.
minnie123 Aklımda avent var ama doğumdan sonra memeye alışması için emzik verilmemesini tavsiye ediyorlar kararsız kaldım biberon da ilk zamanlar gerekli olur mu bilemedim bir tane almak yeterli olur
esrAlp minnie123 aventin ucuna dikkat edeceksiniz yeni doğan alırsanız çok yavaş akış oluyor daha sonra büyüdükçe delikleri artıyor ona göre değiştiriyorsunuz
aybkkra minnie123 tutan bebek tutuyor memeyi emzik çok iyi bir susturucu bence yeğenlerimden bunu tecrübe ettim 😄
Astadavistabeybi minnie123 emzik avent aldım biberonu hala almadım onu da yakın zamanda avent alacağım
Dh52 minnie123 emzik ve biberon avent aldım biberonda lansion almak istiyordum gittiğim yerde bulamadım avent da iy diye onu tercih ettim
minnie123 esrAlp mesela küçüğünü aldım diyelim aynı biberonun ucuna başlık takıp biraz büyüyünce de kullanabiliyor mu 6 aylıkken falan
esrAlp minnie123 evet tabi delik sayısı artıyor git gide sadece uç şeffaf komşu yenilemiş oluyorsunuz interttende eczanelerden de temin ediliyor ayına göre