Kızlar benimde 22 haftanın içinde 3 cm açılma vardi ve suyu azalmıştı .doktora gittim 11.haftadan beri kanamam vardı yoğun şekilde düşük tehlikesi daha sonrasında da erken doğum riski olarak geçti ondan bir hafta önce sancilairm vardı doktor normal dedi 22. Haftada 3 cm açılma ile doktora gittim 2 gün sonra doğurdum bana da serklaj yapılabilir mıydı suyum da gelmişti hep gittiğimde her şey iyidi sadece kanamam vardi