melegegebe Aksam yemek yemeyi kesiyoruz ve gece uyurken de bir seyler yemiyoruz bu süreç içerisinde bebegimiz illaki acikiyordur. Acaba bu süreçte bizim depomuzdan mi besleniyorlar yoksa aç mi kaliyorlar bilgisi olan paylasabilir mi 🥰🙈♥️
mrs_elisah melegegebe Bilgim yok ama gece içgüdüsel olarak acaba kuzum aç mı kalıyor diye ağzıma birseyler atıyorum. Susamasamda gece yarısı kalkıp su içiyorum 🤣
06busraa 27haftadayım gece çok acıkıp yarım ekmek yıyorum valla sanki hiç yemek yememıs gbı uyanıorm 3 4 gbi az cevız ekmek arası bisiler yeyıp süt ıcıp yatıom hemen
melegegebe 06busraa 06busraa suan icin bende gece acikmalari yok onlar da olursa baya kilo alirim sanirim