Tugba09 gittim canım.hic açılma yok sancı hiç yok doğumhane çok kalabalık şuan yoksa yatırirdım seni baslatirdim doğumu dedi suniyle başlatacak yani 2 günu daha var o zamana gelmezse suni sancı verecekler. Ben normalde kadın hastalıkları ve doğum Hastanesi’ne gidiodum bu sefer şehir Hastanesi’ne gittim ikiside devlet şehir hastanesi daha donanımlı daha iyi dediler diye acildeki doktorda öyle dedi geçen hafta gittiğim hastane 42 haftaya gün vermişti dogmZ ise o zamana kadar diye