Doktorum bana ovadril losyon yazdı devlet karşılıyor canım kaşıntı için sürdüğün an geçiriyor kaşıntıyı aynı zamanda hafif anestezik harika bende kaşınıyordum çok memnun kaldım danışmanı öneririm, ya da eczaneden parayla alabilirsin reçetesiz satılıyor çünkü geçmiş olsun 🌸