Bicik Kizlar yardim edin her gece yarisi mide asitin yuzunden uyaniyorum. Kusmuyorum ve hic kusmadim sukur. 37 haftalik hamileyim. Sanki mideme asit dokmusler orami yakiyorlar. Ilac ve hap almak istemiyorum ben geneldede hic ilac almam hayatta hasta olsam bile ilac onermeyin lutfen🥴 baska care varmi? Baska ne yapabilirim. Saten tuvalete kalktigim yetmiyormus gibi birde mide asitine uyaniyorum cok kotu birsey taa kursagima kadar bogazima kadar hisediyorum yaa😭😭😭
tbmn Bicik Soğuk süt içmeyi tavsiye edebilirim yudum yudum içerek tüketin az da olsa iyi geliyor mideye en azından rahatlamanıza yardımcı olur
Miniee Bicik çiğ patatesi rendeleyip suyunu iç canım çok iyi geliyor. normal yanıklardada mucize gibi bişey, biyeriniz yandığı anda patates rendeleyip uzerine koyun kabartmıyo hiç izi bile kalmıyo tabi anında koyarsanız, yıllardır kullanırım😇
temmuzgunesi Soguk sut ise yariyor ama ben cok sevmedigim icin arada bir buz yiyorum o iyi geliyor bana
Karsesi Bicik merhaba soguk sütü yudumlayabilirsiniz ama benim de çok şiddetli yanmalarım daha fazla dayanamadım ve rennie çiğnemeye başladım hamilelikte güvenle kullanılıyor bir zararı yok kendinize eziyet etmeyin en azından günde bir kaç tablet yanmanız artınca agzınızda eritin rahatlayın. Yazık zaten çok zor bir durum birde ilaç istemiyorum diye daha da zorlanmayın. Rennienin bir zararı yok