melekhabib Epidural,doğumdan sonra bel ağrısı yapıyor diyorlar,yaşayan oldu mu,şuan 39+4üm ve normal doğumdan korkuyorum,epidural yaptıranlar beni aydınlatır mısınız 😊
Yaseminilter melekhabib bende şurda bekliyim kime sorsam yaptırma sonrasında çok bel ağrısı çekiyosun dedi
Tugba09 melekhabib suni sancı ve epidural ile doğum yaptım kim bulduysa hala dua ediyorum ona 😅 çok şükür hiç bir yan etkisi olmadı bende
Yasmin3565 Bende yaptırmayı düşünüyordum ama suni sancı anne ve bebiş sağlığı için de iyi değilmiş bu yüzden olabildiğince normal doğum taraftariyim artık