Arifcan16 unisex bir ismi milletin erkeğe veya kıza koyması kendi tercihidir. Siz duymamış olabilirsiniz ben duydum. Gücendiğim filan da yok okuduğunuzu anlayan bir insansanız MERİÇ isminde kararlı olduğumu, erkek ismi mi kız ismi mi diye sormadığımı, tek veya çift isim konusunda soru sorduğumu anlarsınız. Size göre erkek ismi bana göre kız ismi bende kızıma koydum kız ismi oldu tamam mı sizde ısrar edeceğinize buna saygı duyun.