yagmurmislina64 kilo alımına ne yapılabilir belki diyetisyene gidebilirsin, ama kabızlığa dikkat et. Ben de senin gibi kaç aydır ilaçsız çıkamıyorum. Günlük şurup kullanıyorum. Ama daha büyük derdim hemoroid,artık ilaçlarla da iyileşmiyor. Umarım sen yaşamazsın. Eğer başka bi sıkıntın yoksa hareketi eksik etme, yürüyüş yap. Bağırsaklar çalışmıyor yoksa. Su çok önemli kabızlıkta, bol su iç. Beyaz ekmek yeme ve tatlıyı da abartma. (Bana da doktor tavsiyeleri bunlar) Allah kolaylık versin size 🙏🏼