A_ys6604 Kızlar kasılma dediğimiz şey bu göbeğin altında sertleşme denilen şey mi oluyor? Yaşıyor musunuz? Benim bu hafta hep sertleşiyor korkuyorum biraz acaba normal mi sizce de?
Cnsuyakan A_ys6604 29+4 uz cnm benimde iki gündür bebeğim sağ tarafta toplanıp karnımın şeklini degistiriyor daha önce hiç olmamıştı korkuyorum doğrusu canımda aciyor bazen demekki normal bir durum birçoğumuzda varmış 😊
hulya_sncr47 A_ys6604 28+5 günlük olduk Bn de önceden ara ara oluyordu ama son bir kaç hafta oluyor baya bi sertleşme oluyor bebeğim karınımda top gibi oluyor sağ kasığım çok farıyor bazen yürümekten zorlanıyorum doktor normal demişti bunlara
Zhl06 A_ys6604 ,ben 28+3üm yürüyüşe çıktığımda oturduğunda sağa sola uzandığımda karnım ağrıyor sizlerde de oluyor mu
elisas-mom Bende 29 haftaligim ayni şey bendede oluyor sanki içerde bebek geriliyor biraz zorlasa cikicak karnından 😂
elisas-mom A_ys6604 galiba büyüyor ve sığmıyorlar 😊ben doktoruma sormuştum sıkıntı değil şu dönem hareketli dönemleri dedi ondan oluyor dedi bana.
Bilgemert @A_ys6604 bende 30 olmak üzereyim aynen dediğiniz gibi bazı yer taş gibi oluyor sonra yumuşuyor normalmiş
Gulce1308 Ben ilk gebeligimde de sık sık yaşadığım için şuan tuhaf gelmiyor ama insan tedirgin oluyor tabı 😀 nefesimi kesiyor benim sanki arkadaşın dediği gibi dışarı çıkacakmış gibi oluyor çocuk 😁
A_ys6604 Gulce1308 dediğin gibi benimde nefesimi kesiyor bu aralar bağırıyorum eşime yetiş boğuluyorm diye 🤭🤣
Sinemarslannnn Sağ tarafımda bütün gün ağrı kaburgam açıyor karnımın içi açıyor ve taş gibi sert bebekle mi ilgili acaba kontrolum cuma günü 26+4 oldum ilk kez bu tarz bir ağrı yaşadım
A_ys6604 Sinemarslannnn benim de tam 26 sonu 27 başı gibi dediğin gibi ağrım oldu şimdi geçti diyemem ama azaldı ama şuan kaburgam ağrıyor sol özelikle ve sağda. Ne bilim valla anneme soruyorum yok kızım 6 tane doğurdum hiç nefes nefese kalmadim boğulmdim siz niye böyle siniz bende bilmiyorum diyor kadın 🤭🤣 hepimiz çürüğüz 🤦🤤🤤🤤
Sinemarslannnn A_ys6604 benim de annem 5 tane doğurdu analarımız yarısı kadar olamadık diyorum bende hep ☺️
ecembugra53 A_ys6604 kasılma o haftalarda başlar vücut kendini hazırlamak içim cnm normal amq fazla olursa o.normal değil doktora git