Ftmakerim ya varya 7. Ve 7,5 aylıkken doktorum baktı çatlaklarıma ne güzel hiç çatlamamışsın dedi ne kullanıyorsun diye sordu hatta. O dönemde yurtdışında en çok kullanılan krem var palmers ın onu kullanıyordum bide eşimin firmasının doğal yağlardan oluşan elancly yağını kullanıyordum. Duştada bebe yağı sürüyordum. Karnım çok erken büyümeye başladı zaten. Cildim zaten elastiktir yağlı cilt yapım var sivilcem çıksın hemen geçer izi kalmaz mesela o yönden şanslıyım. Ama karnım şu son aylarda o kadar çok büyüdü ki çatlamaması anormal olurdu. Son bi haftadır göbeğimin üstüne doğru çıkmaya başladı çatlaklar bacaklarımda çatladı yani ne olduysa şu son haftalarda oldu ona canım sıkılıyor. Çocuk doğmadıkça çatlaklarım arttı. Yarın suni sancı ile doğum başlatacak doktor bebekte iri normalde bu kiloda sezeryan yapardım diyor doktor tanıdık olduğu için suni deneyecek. Bi arkadaşım bi tedavi yaptırdı çatlaklar için onunda karnında kare bi iz kaldı bu sefer o geçmiyor o yüzden lazerden veya dışardan korkmuyorum desem yalan olur. Uzun oldu kusura bakma.