Benim Hikayem çok uzun 41+ 1 ile hastane Acil Servis gel yatışını yapalım dedi sabah erkenden gittik yatışım yapıldı falan doğum servisine çıkmayı Beklerken acildeki Doktor dosyayı iptal ediyoruz Pazartesi günü doğuma gelebilirsin dedi bebeğim ultrasonda 4′750 gram çıkıyordu daha sonra ablam doktora niye gönderiyorsunuz zaten bebek kilolu normal doğum yapamayacak diye sorular sormaya başlayınca Bebeğin durumu iyi pazartesi günü gelebilir Neyse şikayetlerle hastane yönetimine kadar gittik bu şekilde dosyamı tekrar aktif ettiler saat 11′den dokuza kadar sancı çektim saat 3 gibi suyum geldi zannettim meğersem kanamam olmuş Çok fazla olmuş kan hastasıyım bütün Kan değerlerim sıfırlanmış gelen stajyer doktora Neyi bekliyoruz niye beni almıyorsunuz diye sorduğumda Çünkü Suni sancı bile vermediler kendi sancımla kıvranıyor dum kan bekliyoruz dediler daha sonra kan takıldım ve bu işlemlerden ailemin haberi yoktu Çok saçma bir açıklama yaptı hemşire saat 8 de kan geldi takıldım saat 9′da ameliyat için hazırladılar beni 10 dakika içinde kan tahlillerim sonuçlarımı çıktı ameliyathaneye gittik genel anestezi ile sezeryan oldum odada gözlerimi açtığımda bebeğim yanımda yoktu göstermediler görmedim sadece bir resim vardı o da çok anlaşılmıyordu Cuma günü akşamdan Salı gününe kadar bebek yoğun bakımın önünde bekledim nöbet tuttum bol bol süt sağdım bebeğim aç kalmasın diye Bu arada bana toplam 5 ünite kan takıldı kan değerlerini bayağı sıfırlanmış Pazartesi günü benim çıkışım oldu salı gününe Bebeğimin çıkışı oldu Benim için zor yıpratıcı bir süreçti ama sonu güzeldi her şeye değerdi şimdi bebeğim kucağımda o 5 günüm acısını çıkartıyoruz bu arada Devlet Hastanesi’nde doğum yaptım genel olarak Doktorlar çok ilgiliydi çok iyi davranırlar ama arada kötü diyebileceğim insanlarda çıktı ama her şeye rağmen oğlumu kucağıma aldığım an gibisi yok Bebeğim 4 410 gram da Doğdu 4 306 gramla hastaneden taburcu olduk yoğun bakımda sadece kanlarında düşüş olur mu diye tedbir amaçlı beklettiler başka hiçbir uygulama yapılmadı Kusura bakmayın biraz fazla uzun oldu soru sormak isterseniz cevap verebilirim Herkese iyi geceler Rabbim hepinizin bebeğini sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.