Güzel anneler 33+5 haftalık hamileyim erkek bebişim olucak ama daha isim kararlaştıramadık ilk önce ayaz aras veya Asaf koyalım dedik ayazda karar kıldık ama baktık ki herkes bu isimlerden yana bi nesil Asaf ayaz aras olacak galiba 😃 eşimde baran koyalım dedi aslında güzel ama bence kaba bi isim gibi geliyor bi tane de 3 yaşına girecek kızım var ismi rüya acaba ne yakışabiir yanına önerebileceğiniz Duyduğunuz kulağa hoş gelen isimleri yazarsanız hemde isim arayılında olan annelere de ilham olalım derim ne derisiniz 🙏🙏☺️😃😍