babyerolunannesi 11 haftalık hamileyim bugün midem çok kötü öyle normal bulantı falan da değil midemde ağrılar kramplar var ne yesem çıkarıyorum önceden hiç böyle değildi neden olabilir acaba o kadar kötü ki uyuyamiyorum bile
ElvinAlaz babyerolunannesi bende senin haftalarında öyleydim sürekli öğürüyordum bence normal yaşadığın ama yine de doktorunu yarın bir ara istersen
elif0614 babyerolunannesi bende 11 haftalık hamileyim mide bulantısından mide ekşimesinden ağzımın tadı yok bir taraftan yemek yemiyorum. Zayıfladım iyice rennie şurup vermişti doktor. Birde zencefil limon bal demliyorum çay olarak içiyorum mide bulantımı anında alıyor tavsiye edebilirim. Yağsız tuzsuz yavan beslenmende fayda var 👍 su bile içmeye korkuyorum direkt midemi bulandırıyor onu da bir anda içmemeye çalışıyorum azar azar …