Öncelikle sancım vardı iki gun boyunca cok sıdetlı olmasa da canım acıyordu sonunda hastaneye gittik ve muane ettikten sonra dogumum yeni baslamıs dedı doktor ama bebegin iri yapılı ve kemıgın basık dedı ebe doktorla gorustı suni kesinlikle vermeyin dedi bebek İcin zararlı olur bekledik sabaha kadar sabah ebe tekrar muane etti 3 cm acıklık var ama suni veremem dedı benim kendi sancım cok yok olanda kayboldu bekledik kemıgın basık diye doktor bebegin kolu yada bası takılabilir dedi doktorda aynısını soyledı ve doktor zaten sezeryan gozukuyor zorlama bnce dedi Bn cıkısımı istedim butun riskleri kabul ettim ve eve geldım bekledik ne sancı ne bırsey ama bebek oyle bir kasıyorkı kendini tas gibi oluyor ıcımde ve tekrar hastaneye geldık doktor ebe tekrar muane etti ve eskisi gibi hıc ilerleme yok sunıde veremem bebek İcin son care sezeryan kararı aldık ve hemen beni sezeryane aldıler zaten hıc bırsey gormedım gozumu actım amelıyathaneden cıkıyor um hıc agrım olmadı takı sımdıye kadar sadece dıkıskerım bıraz yanıyor ama bebegımı gordum hersry gectı sımdı hastanedeyiz yarın taburcu oluruz diye dusunuyorum bnde bebegıme gayet ıyıyız Allah kimsenin kucagını bos bırakmasın 👪👪