Mrvpmk Arkadaşlar çikolata kistim var oldukça büyük be ona rağmen hamile kaldım benim durumumda olanlar varsa yazabilir mi???
Pembe-mavi Mrvpmk kist hakkında bilgim yok ama rahim dışında küçük bir miyom vardı. vardı8 haftalıkken 5 cm ’di. 18.haftada şiddetli ağrı ile hastaneye yattım. Sancılar kasılmalar resmen doğum yapıyordum. 2 gün hastane de yattım. Miyom birkaç günde 9 cm oldu ve bunlara sebep oydu.İlaçlarla geçti çok şükür. Şimdi 20.haftaya girdik hala ilaçları kullanıyorum. Çok daha iyiyim
Deletedmom54 Mrvpmk ben de kaldım , 3.5 cm benimki çok şükür hiç aratmadı rabbim. Kistim olduğunu bile bilmiyordum korunmayı bıraktığım ay kimyasal gebelik yaşadım o zaman kisti öğrendim. sonraki ayda da gebe kaldım
endobeybi Ne kadar şanslısın, çikolata kistine rağmen kalabilmişsin. 🙂 Ne sormak istiyosan belki cevaplayabilirim, doktorumla çok konuşmuştuk konuyu ya hamile kalırsam kistimle diye.
Mrvpmk endobeybi kistün boyutu 15 cm ve hamileyim ameliyat olcak mıyım yoksa böyle doğurcak mıyım belirsiz?? Bebeğin organ gelişimi tamamlanması bekleniyor.
Cagla89 Ahh benim o benim başımın belasını ağrıtan kistler…4 asilama 4 tüp bebek negatif hiç hamile kalamadim yetmedi ameliyat oldum yine tüp bebek denedim yok yine olmadı Tüp bebeği yaptircam kistlerim yenilenmedi ama olmayınca olmuyor umudum çok kırıldı
Mrvpmk Cagla89 size bişe desem asla umudunuzu kırmayın bendeki kist 15 cm ve korunurlen hamile kaldık allah büyüktür inanın ve rahat olun bence en önemlisi o
Cagla89 Kistle kaldıktan sonrasi kolay diye biliyorum kistler küçülüyor hamilelikte sezeryanla da alıyorlar dert etmeyin tebrik ederim hamile kalabilmissiniz Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Cagla89 Bu kistler tam bir bela gerçekten ama hamile kalmak isteyene .. hamile kalana kadar.. hamile kaldıktan sonra Bebek büyüdükçe kistler küçülüyor birde adet kesiliyor tedavisi zaten hamilelik sizin adınıza çok sevindim
Cagla89 aylinsss isteyen herkesee bekleyen kim varsa tanıdığım tanımadığım böyle uğraşmak her ay umutla acaba demek çok zor
Mrvpmk Pembe-mavi çok geçmiş olsun banada karnımda bebek varken ameliyat tavsiye etti doktorlar ama çok korkuyorum.
Deletedmom54 Pembe-mavi inşallah 40.haftayı sağlıkla görürsünüz kendinizi koruyun biraz dinlenerek geçirin
Cagla89 Mrvpmk bana da umut olun 5 yıldır bekliyorum zaman zamsn umutsuzluğa kapılıyorum tamam şu an kistler yok temizlendi ama ne normal oldu ne tüp bebek
Pembe-mavi Mrvpmk bana şuan için yapilacak birşey yok dediler. 28.haftadan sonra bebeği alabiliriz dediler. Gebelikte almıyorlar diye biliyorum…
Pembe-mavi Deletedmom54 amin inşallah. Sürekli yatıyorum nadir kalkıyorum ayakta fazla kalmamaya dikkkat ediyorum. İnşaallah gününde doğar yavrum