Serapy Korfez özel hastaneye gidiyorum amaa orayı istemiyorum daha iyi bir hastane arıyorum Kocaeli de giden memnun kalan varmı kızlar
temmuzgunesi Serapy bende marmaraya gidiyorum 36. Haftaya girmek uzereyim dogumu da orada yapmayi dusunuyorum daha once kuzenim dogum yapti memnun kaldi onun oncesinde farkli bi operasyonu da orda gecirmistim siz neyden memnun kalmadiniz
Serapy temmuzgunesi memnun kalmak demeyelim de kime oraya gidiyorum dediysem memnun değil kesinlikle bende acıbadem yada medicale geçiş yapacağım
egeesuu Merhaba Gölcük Medar Hastanesi Mustafa GÖKTAN doktorum şahsım adına memnuniyetimi belirtmek isterim araştırmasını yapabilirsiniz 🙋🏻♀️