Ronyaseda Nurcn Bende 38 haftalığım canim hissediyorum ama çok güçsüz. Ya yeri daralmıştır ya da kanala girmiştir
Cansu321 Nurcn bende aynı postu bugün açtım hayırlısyla sağ salim Sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻
Sevo29 Alan daraldıgı ıcın artık fazla hıssemeye bılırsınız bende 37 haftamdayım hareketlerı cok hıssedemıyorum
Nurcn Ronyaseda gerilme falan var itip cekiyor yani bugün biraz böyle dün bu saatlerde kopturuyordu 😁
Ronyaseda Nurcn bizim sürekli enerjimiz aynı olmadığı gibi bebeğinde olmayabilir. Bugün sadece dinlenmek istiyordur 🥰🤭