Mybabyizmir Kizlar merhaba. Burada bir kaç yazıya denk geldim. Acilmaniz ilerlemeden hastaneye gitmeyin diyorlar fakat su gelirse sıkıntı olmaz mı ,? Ya da su daha sonra mi geliyor ? Bilgilendirirseniz sevinirim çünkü hiçbir fikrim yok bu konu hakkında
babysevgi Mybabyizmir o anki durumunuza bağlı ben hemşireyim eşime anlattıgım halde bn riske atamam gider orda beklerz dıyor 😂bay panik ben şimdi napim. İmkanınız varsa su gelince bi duşunuzu alın öyle geçin yada hastanede alırsınız en kötü
zeyzey95 Mybabyizmir genelde su gelmediyse dayanabildiğimiz kadar evde sancıları karşılamamız öneriliyor çünkü hastanede de farklı bişey yapmıyorlar. Geçen bi doktorun videosunu izledim sancılar 5 dkda bire düşünce hastaneye gidin diyordu. Ama su gelirse gitmek lazım tabi.
Dilbur Mybabyizmir bence doktorunuzla ortak hareket edin belki de hiç açılman olmadan sancı verilecek öyle doğum yapacaksın bunun kararını sadece kendin vermen çok sakıncalı canım
Mybabyizmir Beyzasahr hemşireler neyle bakıyor açılmaya ? Parmakla ölçüm yapılıyor yani bunu bilmek için doktor veya hemşire olmaya gerek yok 😂
Mybabyizmir babysevgi peki su geldikten sonra hastaneye gecikmek sıkıntı olur mu ? Ne bileyim dusla falan baya vakit gider gibi geliyor bana. 🤔🤔
Beyzasahr Mybabyizmir iyi de anlamadın açılma olmadan hastaneye gitme diyolar açılma oldugunu olmadıgını evde nerden bilcen de gitmicen
mucizemm_3 Mybabyizmir benim annemin üç gün suyu geliyormuş eve yolluyorlarmış 3 gün sonra doğuruyormuş su hepsi gelmiyor heralde benimde pek bilgim yok
babysevgi Mybabyizmir duşta alsanız bir sure gelmeye devam edebılır o yuzden sakin kalın ki eşiniz paniklemesn :) snra gidin tabiki
babysevgi Beyzasahr hemen gelicek diye bişy yok bazıları 2 saat sancı çekerken bazıları 12-13 saat çeker . Patladığı an sancılarınız artıcak ve doğum hızlanıcaktır tabikide
mucizemm_3 Benim sancım akşam üstü başladı sabah 8 gibi baya arttı annem ben eşim hastahaneye kontrole gittik. Ben daha doğuma var diyorum akşam bir kutu çikolata yedim kesin ondan sancım oluyor diyordum. Bi gittik 8 santim açılma saat 10 gibi doğum yaptım ama suyum patlamadı
Alyahira Mybabyizmir slm canım 3 doğum yaptım ikisini ebeler suyunu patlattı diğerinde suyum kendisi patladı..3. Doğumumda hastaneye yatış yaptıktan 1 saat sonra doktr kontrol edip suyumu patlattı ertesi güne kadar zaten açılmam çok yavaş ilerliyordu ertesi gün sabah ezanından sonra doğumum oldu😓 hatta ben ağlayıp suyumu patlattiniz ama hâlâ doğuramıyorum ya bebeğim içerde havasız kalırsa nefes alamazsa diye aglamıştım ebeler bana gülüp merak etme bişey olmicak bebeğine demişlerdi 🙃😁
m_yel Mybabyizmir ilk doğumumda sabah kahvaltı için yataktan kalktığımda suyum geldi ve direkt hastaneye gittik. sancım yoktu ve açılmam 1 cm di , suni ile 2 cm kadar ancak oldu. suyum neredeyse bitmek üzereyken sezaryena aldılar. suyunuz gelirse beklemeden gidin hastaneye
Gulsen4224 Mybabyizmir canım eğer suyun gelmez ise sancılarını bekle 5 dkkya inince sancıların hastaneye o dön git açılma olup olmadığını bilemezsin kendin ama sancılarını takip et 20-15-10-5 düşer böyle suyun gelirse kesinlikle bekleme direk hastaneye git cnm❣️