Kızlar bugün itibariyle 33 haftalık hamileyim. Sağ meme ucumda kurumuş süt rengi akıntı farkettim. Biraz mememi sıkınca şeffaf akıntı geldi. Bu iyiye mi işaret? Emzirebilirim mi demek oluyor bu? Ama akıntı 7 hafta önce olduğu için çok akarsa birden kesilir mi sütüm?