Suay3535 bende doktora ilk gittiğim gunden beridir yani 4 haftalık gebeliğimden beridir kullanıyorum, 26. Haftamdayım hep düşük riskim var, haftada iki gun progestan ampul yani iğne vuruluyorum, günde 3 kezde(2 ay öncesine kadar sabah akşamdı şimdi gunde 3 kez) progestan 200 mg lık kullanıyorum, ve son aydırda yatıyorum wc dışında sürekli yatmam gerekli, ilaçlarını kullan, eğilip kalkma,iş yapma, daha çok küçük şimdi dikkat edersen belki toparlar bedenin, göğüs hassasiyetim ilk başlarda çok fazlaydı ama şimdi geçti normalime döndü göğüs hassasiyeti😇