babysevgi bizde son uygulamaya göre 26 gün kaldı ama doktor 15 20 ekim gibi gelebilir dedi 36+2haftaligiz su an yorumlarınizi okudum hemsiresiniz herhalde dimi nst de sancılarım 20 30 arası çıkıyor doktorum merdiven in cik yürüyüş yap sguat yap diyir da pek vaktim olmuyor sıcaktan dolayı çıkamıyorum da evde yapmaya çalışıyorum sancim da hiç yok 🙄