Ayca6868 Kizlar ayaga kalkimca kasiklarimda agri var baski var vajimada batma var oturunca geciyor ayaga kalkimca basliyor dogum sancisi olabilir mi 37+3 üm
Mihribaaan Ayca6868 doktorunuzu ya da bi acil kadın doğum olan yeri arayıp en azından bilgi alsanız öyle daha sağlıklı olur Allah yardımcınız olsun 🌿
Eslem23 Ayca6868 bende 2 gündür resmen yürüyemiyorum 37+2yiz bizde dün akşam aniden ayaklarım şişti bebeğin hareketleri değişti canım yanıyor dönüyomu kanala mı yweleşiyor acaba adım atınca şiddetli batma oluyo
Gulsahkyc Ayca6868 belden ağrı vuruyor ve inan dayanılmaz bir şekilde 😁ama dayanıp doğuruyoruz hayat işte
Ef24 Ayca6868 sancınızın düzenli olup olmadığını takip edin o zaman kaç dakika da bir geliyor düzenli aralıklarla geliyorsa gerçek sancıdır
Sineemm Sürekli mi var sancı yoksa gelip gidiyor mu sürekli varsa yalancı gelip gidiyorsa belli aralıklarla gerçek doğum sancisi
Sineemm Ayca6868 sancılarının surecisi olcmelisin telefondan kronometreyi aç ve iki sancinin arasındaki farka bak ilk gebeliginse acele edip telaş yapma hemen doğum gerçekleşmez sancılarının çoğalmasını bekle ve en önemlisi sakın ol