Çok geçmiş olsun canım.
aynı şeyi bende yaşadım hayla atlattım diyemem sinir bozucu bi kaşıntı uyuyamıyordum kanatırcasına kaşınıyordum şimdi biraz daha iyiyim. Hamilelikte oluyormuş bazı dönemlerde hastaneye gittim uyuz olmuşum meğer gebe olduğumuz işinde ilaç veremiyorlar bebeğe zarar verdiği için. 2 Farklı krem verdi onlar azda olsa rahatlattı. Hastaneye git bian önce ilerlemeden bebeğe de zararı olabiliyormuş bazı durumlarda. Çok geçmiş olsun tekrar 🙏