Yasingamzer Cam biberon ilk etapta Philips avent cam 125ml olan mı, yoksa chicco ağzı eğik olan 150ml cam olan mı? Kullananlar yardımcı olabilir mi? Damlatması nasıl ikisinin?
merve90 Yasingamzer chico alma cnm kızımda kullandım hep içine içine göçüo ucu şimdi oğluma avent aldım daha kullanışlı gibi duruo
Lidya-T Yasingamzer Evet ondan bahsediyorum. Biz dört aylığız ucunu değiştirmedim hala tek delikte içiyor.
Mcz-01 Lidya-T merhaba dün bende baktm Philips avent biberonlara 1+ dan itibaren var dediler. Siz 1+ olanı mı aldnz bebeğiniz yeni doğduğunda? Yoksa herhabgi bir biberon alıpta başlığını mı yenidoğana uyumlu aldnz ?
Yasingamzer diyhomelif evet onuda önerdiler fakat yeni çıktığı için pek güvenmedim Philips avent yıllardır bilinen bir ürün olduğu için