Kızlar ben bu ay kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim değerim perşembe günü 19 du. Hala kanamam başlamadı ama kimyasal gebelik durumunu atlattiktan sonra bi sonraki gebelik denemesinde dikkat etmem gereken yada şunu kullan şunu yap dediğiniz bir şey var ki? Ekstra dikkat etmem yada yapmam gereken bir şey varmi acaba 🥺