AsafMira 2 ci hamileliğim bu sabah kahvaltı hazırlarken belime şiddetli bi ağrı vurdu eğildim bekledim. oğlumda 37+5 de dünyaya gelmişti. Acaba kızımda mı erkenci davranıcak korkuyorum🤦♀️