MiniKaya Cheerfulmom eski postlardada sadece iki post açılmış kuzum kullanan pek yok sanırm hem kanda hem idrarda enfeksiyon fazla çıkınca verdi doktor zaten 4 tane vuruldum 2 tane kaldı hayırlısıyla bir sorun çıkmaz umarım 🤲🏼🌸
Cheerfulmom MiniKaya yaa çok geçmiş olsun 🙏🏻 Doktorun yazdıysa bi problem olacağını düşünmüyorum zaten riskli ilaçlarda bilgilendirme yapıp öyle veriliyor içini ferah tut sağlıkla gelsin bebiş 😊🙏🏻
MiniKaya Cheerfulmom doktoruma güveniyorm canım ama işte annelik duygusu 🤦🏻♀️ Muadillerine baktmda muadillerni kullanan varmış o yüzden içim rahatladı biraz çok teşekkür ederim az kaldı hayırlısıyla kavuşalım oğullarımıza inşallah 🤲🏼 Senin nasıl geçiyor 🌸
Cheerfulmom MiniKaya Dünyanın en güzel ama endişe dolu duygusu 😊 zaman geçmiyor işte birde bel agrıları başladı tuvaletle de aramız çok iyi 😂 onun dışında çok şükür bir sıkıntı yok zaman geçiyor işte.
MiniKaya Cheerfulmom ah o tuvalet meselesi 😀 heralde baş aşağı döndükleri için gece boyu ya tuvaletteyim ya mutfakta 😀😀😀
MiniKaya Cheerfulmom az kaldı canım dayanacağız 😀rabbim evlatlarımızı tek avazda hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼