Azra_1 Merhaba kızlar 21+3 haftalığız.Basenden ayaklarıma kadar, kollarım dahil kaşıntı dan kıpkırmızı oldu ortada görünen bişey yok çok rahatsız ediyor beni nasıl geçer bu kaşıntı??? Hiç rahat değilim evin içinde
ceren63 Azra_1 20. Haftadan sonra gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyor doktorlar aşırı kaşıntı durumunda. Bi kontrole gidin derim
Azra_1 ceren63 Geçtiğimiz Çarşamba günü kanamam oldu düşük için iğne ve uyuşmazlık iğnesi yaptılar 3 gündür uzanıyorum evde bugün akşama kadar kaşıntı dan yırtıcam vücudumu