Nuriiiiii ilknur94acr canm korse felan hiç almadım otomatikmen 2 hafta içinde bütün kğlolarım gitti bir gram göbeğim kalmadı eski halimdeyim, sezeryan sonrası kalanlarda var ama bende hiç göbek yok
Burcuu3761 ilknur94acr sezaryen doğumdan sonra korse kullanmak benim için ölümdü kullanmadımda oturup kalkarken bile dikişler çok acıyor korseyi taktığım an dikişlerim yırtılacak gibi oldu 1 ay sonra denedim yine çok zordu hiç kullanmadım bu yüzden
Cates18 ilknur94acr cırtcırtlı bel korseleri var benim doktorum 2 hafta sonra kullanabilirsin demişti..Sezaryen Doğum yapmıştım tabi ben..