Hanımlar karnımda ara ara sertleşme oluyo ve arada yürürken zorlanıyorum bian sızı gibi Bişiy oluyor kasıklarımda hamileligimin başından belli progestan hap kullanıyorum erkek bebek annesi olacam inşallah Bi kızım var herkes bana erkek bebek aşagıda olur diolar benim haftamda olup bu durumları yaşıyan varmı ve bana şey diyende. Oldu bebek kilo aldıysa onunda agırlıgı olmuştur die az önce doktora gittim acile Altan muayne yi kabul etmedim ama ultrasonla baktı bebek iyi dedi tek dedigi buydu