11 hafta +5 günlük hamişim kızlar bugün kontrole gittim aslında son adet tarihime göre 10+5 günlük hamileyim ama doktorum büyük dedi bebiş bir hafta erken döllenme olmuş galiba bebeğimizi gördük herşey yolundaydı çok şükür 🙏🏻 ama uyuyordu fazla hareket etmedi tembel mi acaba dedi doktor 😳bir saat sonra tekrar gittik boyun çapını ölçtü galiba herşey yolunda dedi ama fazla hareket etmemesi uyuyor olması aklıma takıldı sizde de böyle olan var mı???bebekler bu pozisyonu severler genelde dedi ama sanırım çok takıyorum kafaya 🤔