Tugce38 ben o filmi izlemedim ama ova yerine başka isim koymanızı öneririm , filmin etkisinde kalmış olabilir arkadaşınız belki. Kulağa hoş geliyor gerçekten ama çocukluğumun geçtiği mahallede çok sayıda ahıska , rus kökenli kişi yaşardı. Hepsinin soy isminde bazılarının isminde ova geçerdi aklıma onu getirdi nedense.
Oya bile çok hoş , narin olabilir.