Duygu4444 Kızlar ben gün içinde hareket çok nadir hissediyorum illa uzanıp elimi karnıma koymam gerekecek o zaman net hissediyorum bir sorun mu bu sizce
Sevdaturan Bende 19+3 teyim yeni bir hafta hissediyorum aslında hareket ediyor da biz farketmiyoruz çok küçükler ve hareketleride öyle endişe etme ikinci hamileliğim
Mine8191 Duygu4444 devamlı hareket hissetmiyorum kime sorsam kıpır kıpır diyor anlamadım ben bişi 27 haftalığım aslımda 28 ama 27 ultrasonda
Betull43 Mine8191 benim de 26+6 ama ili gündür hissetmiyorum hawrekttlerini bugün iyice canım sıkıldı moralim bozuldu yattığımda da hissetmedim 😔
Duygu4444 Tugce1803 sen kaç haftalık oldun canım 😊 ben 27 oldum uzandığımda çok net hissediyorum bu yüzden doktora gitmeyi düşünüyorum