Umutduru Kızlar hayırlı geceler..Eşim perşembe günü sol varikosel ameliyatı oldu.O günden beri biraz şişme oldu normal mi sizce ?? Ameliyat yan etkisi falan mı..Olanlar yazabilir mi lütfen
ags Umutduru geçmiş olsun. hiç hatırlamıyorum ben şişlik dikişten dolayı biraz kızarıklık vs oldu ama şişliği hiç hatırlamıyorum doktorunuza mutlaka sorun bence ödem vs yaptıysa belki önemli bir durumdur