Ser11 Karabağ bizimdir bizim olacağ inseAllah !!! Rabbim bütün əsgərləri qorusun . Dua edək əsgərlərimizə 🤲🤲
ZehraS Ser11 Mende Azerbaycanlıyam Antalyada yasayıram hec kımden xeber almaq mumkun deyıl ölkede internetı kesıbler .Allah qorusun butun esgerlerı qardasımda esgerdedı .Allah hec bır ananı gozu yaslı qoymasın ureyım ordadı vallah
Ser11 ZehraS bizdede üç nefer əsgərdir fizulidedir . Xəbər yoxdur. Yaralimiz çoxdur . Olenlerimzide . Allah səbr versin. İnseAllah tez bitsin
Nesi_nn ZehraS İsteseniz sizin üçün xeber alaq aileden. bizde ara sıra xüsusi proqrama qoşularken internet olur .ara sıra set işleyir zengde ede bilirik.
ZehraS Nesi_nn cok sagol bacı Allah razı olsun .Yoldasımın telefonundan normal arama ile zeng eledım anama .Sesını esıtdım bıraz rahat oldum .Cox sagolun dusunduyunuz ucun