EsraErdoan Arkadaslar merhaba 21+2 günlük hamileyim adet agrısı çekiyorum ara ara geliyor bi kaç gün çekiyorum sonra geçiyor bu normal mi benim gibi olan varmı
Tugbaumit EsraErdoan ya bende 26+4 deyim 1 haftadır banada oluyor doktorum vücut kendini Doğuma hazırlıyor dedi ama öncesindede adet olmam gereken günlerde hamilelikten dolayı hasta olamıyodum ama ağrısını çekiyordum çok garip bişey 😂
Momsbaby EsraErdoan canim benim doktorum rahmin genişliyo bu tur agrilar normal dedi agri olmazssa eger anormal olur bu dedi boyle ara ara cekecegiz bu tur agrilari alistir kendini bence
Eymirinannesi EsraErdoan bnmde 17.haftadan bu yana sık sık olurdu korkardım aile hekimi ayaklarını sıcak tut geçer dedi. Azaldı
EsraErdoan Tugbaumit doguma hazırlaması için daha erken değilmi ya 😞😞 çarşamba gidicem doktora bi sorayım bakalım benim doktorum ne dicek
Tugbaumit EsraErdoan doktorum bana öyle söyledi bende erken değilmi dediğimde kendini hazırlıyor vücut dedi zaten en büyük korkum erken Doğum zamanında sağlıkla gelsin yavrularımız inşAllah
Biology26 Sanırım bebek baskı yaptığında da oluyomuş. Bugün doktorum ayakları aşağıda vurabilir sancın olablir falan dedi. Ama siz yine de sorun önemli bişey değildir inşallah
EsraErdoan Tugbaumit hepimizin korkusu heralde erken doğum bakalım soracagım doktoruma inşallah kötü birşey değildir
EsraErdoan Momsbaby ay inşallah o yüzden olan bi agrıdır eger öyleyse seve seve katlanırım tabikide 😊