32+2yiz ve 3 gündür belim çok ağeıyor kızlar. Doktora söyledim normal dedi ama ben yürüyemeyecek kadar kötü oluyorum ve pilates yapıp hareketli olduğum halde böyle oldu. Bel ağrısıyla nasıl baş ediyorsunuz. Kalçama bacaklarıma kadar vuruyor ağrısı napıcam bilmiyorum