Adarasasya normalde elektrik akım tedavisi uygulanıyormuş ama hamile oldugum için bantları taktılar akımsız yaptılar ve o sıra kalçama sıcak havlu uyguladılar. Bi 15-20 dk sürdü. Bu işlem bitince vakum uyguladılar. Sedyeden kalkarken ayağım aksamıyordu artık hatta doktorum yürüyüşün düzeldi dedi. Bi 10 dk lık dikkatli yürüme sonrası şükürler olsun geçti. 1 hafta boşa çektim ağrıyı 1 saatte halloldu