Babytomss ZehraS bende 4 Eylül’de transfer oldum. 16 eylulde beta pozitif çıktı 29 Eylül’de ilk kontrol merak içindeyim açıkçası İndirdiğiniz programlarda biri 5 hafta biri 6 haftalık diyor ama bilemiyorum. İnşallah hayırlısıyla bizde kese görürüz.
ZehraS Babytomss ılk hamilelıkde hıc olmadı hıcbırsey hıss etmedım .Ama ıkıncıde baya oldu goyus dokqunluk bel kasık agrısı bas agrısı bas donmesı herseyı yasadım