Merhba bnmde 32+2 günlük kasılmalar ve asagı tarafıma bıcak saplanıyor gbı oluyor saga sola donmekte cok zorlanıyorum kasık agrılarım oluyo sankı idrarım varmıs gbı baskı oluyo ıkıncı gebelıgım ama ınsan korkuyor sezaryan olucam cumartesı gıdıcem doktora oncesındede vardı ama cok degıldı yatmam gerektıgını ve iş yapmam gerektıgıni soledi mecbur is yapılıyo kalkmam gerekıyo kalktım mıda cok zor gecıyor ogun ıkı gunde supurup sılıyırum artık evı cocuk olunca maf oluyo