incikinannesi 6 haftalığım sanırım kese göründü kalp atışını duymadık henüz bu ikinci gebeliğim belim çok ağrıyor ağrıyanlar iyi gelmesi için ne yapıyorsunuz normalmidir sizce
brcbr incikinannesi benim de hamileliğimi ilk öğrendiğim günden beridir ağrıyor😭😭😭magnezyum vermişti doktor da öyle ahım şahım geçirmiyo bi müddet sonra bu ağrıyla yaşamaya alışıyosun😂29.haftadayım
incikinannesi brcbr zaten normaldede bel ağrılarım oluyordu ama çoğaldı, sanırım bende alışıcam 🤭 sağlıkla kucağınıza alın inşallah