Kaderenes Merhaba hanımlar 27 haftalık hamileyim bebeğim bugün hiç hareket etmedi sadece dokununca biraz ediyor böyle değil sorun olurmu böyle bir durumla karşılaşan varmı sizin bebek hareketleri.nasil gidiyor
Mine8191 Kaderenes canım gün içinde ben de hissetmedim akşam biraz oynadı şükür. Tekme değil de gezme dönme gibi bu haftalarda uyuyorlarmış sanrm
Zlm4141 Kaderenes selam canım bende 27+3 üm tam 27 de benimde nerdeyse 2 gün ara ara çok nadir hareket etti ama dengesizleşiyor bazen şuan normale döndü çok şükür endişelenme bazen bizi korkutuyor bebişler 💚
S-r-p Bir şeyler atıştırıp su iç soluna yat benim de 27 hafta gündüz oynamadı çok koşturduğum için şimdi dinlendikçe oynamaya başladı
tubik_ 62fatma benim de 26 ve 27 de hareketleri yavaşlamamıştı şimdi 30 olduk yaklaşık 10 gündür yeniden şiddetli hissediyorum hareketleri
SNM34 Ben de 27+5teyim ve bi kaç gündür ben de daha az hissediyorum yarın bunun için doktora gidecem.
Kaderenes Sağolun içimi biraz ferahlatdiniz ya eşimle tüm gün gobúşümun başındayız hakaret etsin oynasın diye dokununca biraz sarsinca çok az etti🤭🤭
Zlm4141 Kaderenes çok haklısın canım doktorada gidilmiyor ben bide pimpirikliyim biraz çok iyi anlıyorum seni ama stres panik yok 🥰