Kubra_23 Merhaba sevgili anneler . Gebelik boyunca kırmızı kahverengi lekelenme yaşayan annelerimiz var mı ?
Melisasey Kubra_23 bende 7. Haftada kahverengi lekemme olmuştu doktoruma söyledim progestan ilaca başladık ilaca başlar başlamaz kesildi çok şükür bir daha ayno sorunu yaşamadık
Tncgamzee Evet benim başladı 5.hafta da kahverengi lekelenmelerim progestan ve proluton depot iğne başladı doktorum şükür 7.haftada geçti şuan iğne ve ilaca devam ediyorum tedbir amaçlı vol bol dinlen ve su iç ibşallah geçer sizinde 🙏
Kubra_23 Tncgamzee canım ben gebelik başından beri var . 31. Haftadayim şuan hala var . Ben çok korkuyorum erken dogucak diye .