Merhaba arkadaşlar, tüp bebek ile gebe kaldım. 2 haftadır hamileyim. Ancak günden güne şişiyorum gören 4 aylık hamileyim sanır. Gecikmiş Ohss dedi doktor. Beklicez, sabredicez dedi. Dik yürüyemiyorum, sırtım belim daha şimdiden çok ağrımaya başladı. Benim gibi bu süreçten geçenler var mı?