Ffc2224 Dndulgr bencede sadece doğa daha güzel diğer 2 isim biraz zorlama gibi olmus pek yakısmamıs 🙈
Annesinin_Busesi Dndulgr Soy isminiz doğansa doğa ismini tercih etmeseniz daha iyi olur gibi bu benım fıkrım. inci ya da özgü isimleri soyadına daha yakısıyor 🤗
Dndulgr Busraveminisi1 ben de öyle yapıcaktım. Soyisim doğan. Doğa doğan deyince sanki araya bir isim gerekiyor gibi geliyor
Busraveminisi1 Dndulgr hmm evet soyadla birleşince kelime tekrarı gibi oluyor bebeğin okul ve ileriki yaşamında ismini söylerken sıkıntılı gibi
Dndulgr Ffc2224 soyisim doğan olunca bi isim gerekiyor gibi geliyor. Doğa doğan biraz tekerleme gibi. 😊
Ffc2224 Dndulgr aa onu bilmiyordum doğru diyorsunuz 🙈 bence fikrimce hiç doğa koymayın direk inci koyun inci cok naif kibar bir isim 🥰 bende aren veya renas düşünüyorum sizce hangisi
Dndulgr Ffc2224 ilk beğendiğim içime sinen Doğa ismi. İnci ve özgüyü kız kardeşimle bulduk yanına. Aslında ben özgüyü beğeniyorum. Bakalım artık 😊
Gamzesurucu Bence doga dogan cok guzel olmus😍 doga ztn tek basina guzel bi isim yanindakiler olmamis tek koyun derim 🙈
Dndulgr Annesinin_Busesi Doğa ismi önceliğim. İnci ve özgü isimleri de dediğin gibi ayrı ayrı güzel. Benim de kafa karışık😊