Kızlar düşük çok zor dediler. Bugün sabah iyidim. Biraz kanamam vardı. Eşimde gel yemek yiyelim biraz rahatla stres yapma dedi dışarı çıktık sonra bi yerde wc ye girdi. Baktım pıhtı korktum eve gelmeye karar verdik. Tam o sıra böyle belime adet sancısı vurdu. Dedim geçer. Nasıl olsa yarın kontrolüm var. Sonra farkediyorum kanama su gibi akıyor.. Bi daha wc buldum girdim. Baktım 2. Pıhtı. Direk eve geldik. Ağrılarım çoğaldı. Belim kopuyor ne adet sancısı ne işi öldüm.. Yatıyorum olmuyor kalkıyorum olmuyor. Ama sürekli wc ye gitme istediği. Ama o an sandım duruyor. Anlamadım. Sonra tansiyonum çok değişti gözlerim karardı dudaklarım uyuşmaya döndü.. Kızlar 6 gündür ilk 3 günü kahve leke 3 gün kanama.Kızlar bilginiz olsun. Kahverengi leke gördüm aman önemli değildir tutunmadır diyip ihmal etmeyin. Hemen gidin doktora cevap ne olursa olsun gidin.. Benim 1 haftadır hikayem kanamaydı. Sonu hüsran. Siz dikkat edin.. Nolur Dikkat edin 🤲🤲🤲🤲🤲🤲