ayazmoms41 İdrar yolu enfeksiyonum var. Ben ilk defa kullanıyorum çok utanarak yazıyorum ve soruyorum. Biraz girsin diye zorladım parmağımla. Siz nasıl yapıyorsunuz? Açılma felan yapmaz dimi çok korkuyorum şuan :(
Mervetekmn ayazmoms41 ben süreklı kullanıyorum bende ittiriyorum yok açılma Olmaz 25+3 oldum 4fitilim kaldı ama hemen uzanki fitil çıkmasın yatmadan önce koy
Duygu4444 ayazmoms41 eski postlardan bebek hareketiyle olanı gördüm 28den sonra düzene girdi mi ya da o haftalarda nasıl hissediyordun bende o şuan o durumdayım doktora gitmeyi düşünüyorum
ayazmoms41 Duygu4444 canım şu an daha da düzenli. Benim doktorum günde 10 hareket olmalı dedi. 32 itibariyle. Ama o haftalar da bir gün oluyor bir gün hissetmiyordum hareket