dilek_m Selam arkadaslar 34 haftalik gebeyim sag tarfta sirtimda batma gbi agri var nefes almami bile zorlastiriyor internette yaptgm arastirmada bobreklerde sknti olabilirms bebek ayagini kaburgaya dayamas olabilirmis basina gelen ve cozum bulan var mi ?😥😥
dilek_m Meva-annesi canim bobregin buyumesi zararli miymis doktor mu soledi idrardan belli oluuo mu bnde korku basladi🙁
Meva-annesi dilek_m ultrasondan bakıyor canım eğer dayanılmaz ağrı yasarsam tel takacaklar alttan ben idare edıyorum dayanmaya çalışıyorum cunku erken dogum oluyormus
dilek_m Meva-annesi bende baktm smdi stent takiliyoms ama nakozsuz o da agrili oluuoms dogumumuza az kaldi insallah herek kalmaz sanada cok gecmis olsun 🙏