Kızlar sabah ayağımı sehpaya vurdum o an bir şey hissetmedim ama birkaç saat sonra morarmaya ve ağrımaya başladı tüm gün öyle gezdim bir de kırık olma ihtimali hiç aklıma gelmedi 🥺 sonra hastaneye gittik eşimle ufal bir kırık var dediler sol ayağım 4.parmağım çok üzüldüm çok şükür büyük bir şey değil ama ilk defa başıma geldi
alçıya alınmadı sadece sarıldı 14 gün içinde kendiliğinden kaynar dediler bir daha gitmemize gerek yokmuş başına gelen var mı daha önce